Що ми можемо запропонувати?
1) ціни, наближені до собівартості за рахунок того, що наш центральний офіс знаходиться в Києві, що дозволяє робити відправку документів безпосередньо в міністерства і заробляти на великій кількості документів, а не на завищених цінах;
2) мінімальні терміни, злагоджена робота, правильність оформлення;
3) відпрацьовану схему співпраці. Ми працюємо з багатьма областями України та країнами Європи, налагоджена система оперативної передачі документів;
4) вичерпні консультації з усіх питань: ми маємо великий досвід роботи, достатній обсяг документів, щоб регулярно відвідувати всі міністерства, посольства і постійно оновлювати інформацію, дізнаватися своєчасно про всі нововведення. Тому ми готові працювати з Вами з самого початку, надати інструкції по прийому документів, відповісти на всі Ваші питання, проводити консультації доти, доки Ви не освоїте всю інформацію, надавати різні послуги аж до безпосередніх консультацій ваших клієнтів;
5) забезпечення мінімум витрат часу на прийом замовлення, його виконання та доставку готового матеріалу.